روشهای بیرون کردن موش از خوابگاه . . . برای دخترها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 366
نویسنده : پرویز طهماسبی

بند 3- روش معرفتی : به موش بگویید در صورت عدم خروج وی خودکشی خواهید کرد . اگر با معرفت باشد از اتاقخارج خواهدشد . در غیر این صورت موارد بند (1) را انجام دهید .

بند 4- روش تعارفی : به موش تعارف کنید که امشب را پیش شما بماند . احتمالا شرمنده شده و تعارف شما رانمی‏پذیرد . در صورتی که تعارف را پذیرفت بند (1) را اجرا کنید .

بند 5- روش قبیله گامبالا : تعدادی سلاح سرد تهیه کرده و به موش اعلان جنگ کنید . در صورتی که موش نامبرده حرفه‏ای بوده و این حرف را جدی نگرفت بند (1) را انجام دهید .

بند 6- روش دموکراتیک : پس از شرح فواید گفتمان برای موش ، از او خواهش کنید اتاق را ترک کند . اگر موش قبول نکرد بند (1) را انجام دهید .

بند 7- روش نه چندان دانشجویی : یکی از گربه ‏هایی که درکوچه دنبال غذا می‏گردند را برای شام به منزل خود دعوت کنید . در صورت موفقیت گربه در خوردن موش ، از او بخواهید از اتاق خارج شود . در صورت عدم موافقت گربه بدنبال راهی برای خارج کردن گربه باشید ( مطلب نحوه خروج گربه به زودی منتشر می‏گردد )

بند 8- روش کمپینگ : در میان دوستانتان هر کدام که خانه ‏شان بهتر است را انتخاب کرده و به صورت دسته جمعی تا آخر ترم به خانه آنها بروید . در صورتیکه در خانه آنها هم موش مشاهده شد به بند (1) مراجعه کنید .

بند 9- روش روانشناسی : به کارهای روزانه خود پرداخته و به موش بی ‏محلی کنید . او احتمالا ناراحت شده و خارج خواهد شد. در صورتی که این هم جواب نداد راهی جز مراجعه به بند (10) برای شما باقی نمانده است .

بند 10- روش ف.ا.ش.ی.س.تی : مقداری از غذای سلف دانشگاه را در مسیر او قرار دهید تا از آن بخورد . این روش احتمالاخطا ندارد . موش حتما خواهد مرد و اصلا نیازی به مراجعه به بند (1) ندارید



:: موضوعات مرتبط: مطالب طنز و خنده دار , جوک و اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: روشهای بیرون کردن موش از خوابگاه , , , برای دخترها ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: