رفراندوم برای بحرین مستقل یاالحاق‌به ایران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رفراندوم برای بحرین مستقل یاالحاق‌به ایران
نوشته شده در یک شنبه 1 ارديبهشت 1391
بازدید : 407
نویسنده : پرویز طهماسبی

نماینده مشهد و کلات در مجلس در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز، با بیان اینکه بحرین چند سال پیش جزئی از خاک ایران بوده، افزود: متأسفانه بحرین بر اثر بی کفایتی مسئولین وقت ایران و شیطنت های انگلیس از ایران جدا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر نیز بر اساس طرح آمریکایی، می خواهند بحرین را به عربستان الحاق کنند که با واکنش های منفی این کشور مواجه شده است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، طرحی در خصوص روشن شدن وضعیت بحرین دارد، گفت: بر اساس این طرح پیشنهاد شد تا یک رفراندومی در بحرین زیر نظر سازمان ملل برگزار شود و در این رفراندوم سه موضوع اصلی از مردم پرسیده شود، 1) تشکیل بحرین مستقل با دولت مردمی 2)الحاق بحرین به جمهوری اسلامی ایران و 3) الحاق بحرین به کشورهای عضو اتحادیه خلیج فارس.

همچنین وی افزود: قطعاً مردم بحرین به تشکیل دولت مردمی بابحرین مستقل و یا الحاق به ایران نظر خواهند داد و هرگز حاضر نیستند که به عربستان ملحق شوند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: در جلسه عصر امروز اعضای کمسیون با مقامات ارشد وزارت امور خارجه این پیشنهاد را مطرح می کنند.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: رفراندوم برای بحرین مستقل یاالحاق‌به ایران ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: