پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همدستی ۴ نفر در یک قتل ناموسی !
نوشته شده در شنبه 7 خرداد 1390
بازدید : 634
نویسنده : پرویز طهماسبی

همدستی ۴ نفر در یک قتل ناموسی !

 

چهار نفر که مرتکب قتل جوانی ۲۵ ساله شده بودند پس از ۱۰ روز از وقوع جرم شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ منوچهر صفایی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان عنوان داشت: ۱۰ روز پیش در پی تماس تلفنی یک شهروند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مصدوم در کنار محور جاده روستای طاهر آباد رها شده است، سریعاً ماموران این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی صحنه جرم مشخص شد فردی به‌نام «هادی – م » ۲۵ ساله براثر وارد شدن ضربات به سر و صورت به شدت مصدوم که طی هماهنگی با عوامل اورژانس نامبرده به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل گردید ولی براثر شدت جراحات فوت شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان برای دستگیری قاتل یا قاتلان نامبرده آغاز و مشخص شد تعدادی از اهالی روستا با مقتول درگیر و پس از مجروح کردن، وی را در کنار جاده رها کرده و متواری شده‌اند.

این مقام مسئول عنوان داشت: سرانجام با اقدامات ویژه پلیسی در کمتر از ۱۰ روز چهارنفر از قاتلان «اسماعیل – ط»، حمیدرضا – ط»، «محمدرضا – م» و «مهدی – » را شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهمان در ابتدا منکر بزه ارتکابی بودنداما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کردند گفت: متهمان انگیزه خود از این قتل را مزاحمت مقتول برای نوامیس روستا عنوان کردند. سرهنگ صفایی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.



:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: حوادث , همدستی ۴ نفر در یک قتل ناموسی ! ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: