شلیک 11هزار موشك ايراني، واكنش اوليه به مهاجمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شلیک 11هزار موشك ايراني، واكنش اوليه به مهاجمان
نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390
بازدید : 384
نویسنده : پرویز طهماسبی

"سرلشكر زكريا حسين" چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم تصريح كرد: آمريكا نيز به اين مساله اعتقاد دارد كه ايران، عراق نيست و در صورت حمله، تمام منافع آن در منطقه در معرض تهديد قرار خواهد گرفت.

سردرگمي و اشتباه محاسباتي رژيم صهيونيستي

وي اظهار داشت: بنيامين نتانياهو نخست وزير اسراييل، تصور اشتباهي دارد و بر اين گمان است كه منطقه براي حمله نظامي آمريكا و اسراييل به ايران آماده شده است.

سرلشكر حسين افزود: رژيم صهيونيستي دچار سردرگمي و اشتباه محاسباتي است به طوري كه فكر مي كند محور مقاومت شامل ايران ، سوريه ، حزب الله و گروه هاي مقاومت فلسطيني دچار نوعي از هم گسيختگي شده است.

وي با اشاره به پيشرفت گسترده ايران در زمينه توانمندي هاي نظامي كه به ويژه از ماه دسامبر گذشته اين پيشرفت روندي تصاعدي به خود گرفته است، گفت: اين روند به برگزاري رزمايش هاي جدي براي مقابله با هرگونه حمله احتمالي منجر و سبب شد كه نتانياهو ناچار شود براي سوق دادن آمريكا به ماجراجويي و حمله به ايران تلاش كند اما اين تلاش ها هيچگاه به ثمر نخواهد نشست.

توانايي ايران در نزاع با لجبازترين قدرت ها

 

رييس اسبق آكادمي عالي مصر خاطر نشان كرد: در نتيجه سياست بسيار موفقيت آميزي كه مسوولان و مردم ايران در پيش گرفتند و توانايي بسيار بالاي اين كشور در اداره نزاع با لجبازترين قدرت ها يعني آمريكا و رژيم اسراييل ، ايران توانست بحران را اداره و آن را در محورهايي مشخص و معين هدايت كند.

وي افزود: ايران از قدرت بازدارندگي نظامي بالايي برخوردار است كه از در اختيار داشتن موشك ها ، ناوچه ها و ديگر امكانات و ورود به عرصه فن آوري هاي فضايي و همچنين برگزاري رزمايش هاي متوالي و موفقيت آميز ناشي مي شود. در آخرين رزمايشي كه ايران انجام داد سه موشك قاره پيما را با موفقيت آزمود.

رييس اسبق آكادمي عالي مصر در ادامه خاطر نشان كرد : ايران به وضوح و جديت توانايي سد كردن هرگونه حمله نظامي آمريكايي يا اسراييلي يا هر دو را با هم دارد.

ايران توانايي نابودي تمام منافع آمريكا در خاورميانه را دارد

وي تاكيد كرد: اين قدرت بازدارندگي عظيم آمريكا را به طور جدي قانع كرد كه ايران مانند عراق نيست و از توانمندي هايي برخوردار است كه مي تواند تمام منافع واشنگتن را در خاورميانه نابود كند.

سرلشكر زكريا حسين گفت: ايران به وضوح خود را براي مقابله با حمله نظامي آمريكا و سپس واكنش به آن آماده كرده است و براي اين كار راهبردي مشخص را در پيش گرفته است.

وي افزود: ايران براي مقابله با حمله آمريكا همه امكانات اقتصادي ، نظامي و تاسيسات هسته اي خود را در برابر حمله مصون كرده به طوري كه ديگر حمله فراگير به ايران كاملا دشوار شده است و براي نابود كردن تمام توانمندي هاي ايران بايد وجب به وجب اين كشور هدف قرار گيرد كه چنين كاري نيز براي هر مهاجمي تقريبا غيرممكن خواهد بود.

پايگاه اينترنتي آقداش آنلاين

 



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: شلیک 11هزار موشك ايراني , واكنش اوليه به مهاجمان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: